Hoe werkt het?
Het organiseren van een ruimte gebeurt stapsgewijs in samenwerking met de klant.
Om het beste resultaat te krijgen, hebben we elkaar nodig tijdens het proces.
Kennismakingsgesprek
Ik vind het belangrijk om eerst te starten met een telefonische of aan huis ontmoeting, zodat we elkaar beter leren kennen. Vervolgens bekijken en bespreken we jouw wensen met betrekking tot het organizen van de ruimte. Tijdens dit gesprek zal ik ook wat ideeën met je uitwisselen, zodat we hetzelfde doel voor ogen hebben. Je ontvangt na het gesprek een offerte met daarin de omvang van het project.
Startsein
Na het ontvangen van een akkoord op de offerte kijken we naar een geschikt moment om te starten. Het is afhankelijk van het project wat het tijdsbestek zal zijn voor het organizen.
Aan de slag
Begin bij het begin, namelijk het opruimen! We halen alles leeg en sorteren alles op categorie. Natuurlijk is het van belang om daarbij te kijken naar wat behouden mag worden en wat weg mag. Dit proces doorlopen wij samen.
Opbergers
Na het sorteren maken we een indeling per categorie. Voor het opbergen van de spullen, kun je ervoor kiezen om gebruik te maken van de opbergers die op de site staan. Deze opbergers geven je makkelijk toegang tot het vinden en gebruiken van je spullen. Ik help je bij het maken van een keuze voor de juiste organizers.
Organiseren
Nu is het aan mij! Ik zal de ruimte zo efficiënt mogelijk organizen en wellicht de spullen een nieuwe plek geven om tot hun recht te komen. Een ander belangrijk aspect is het labelen van de opbergers. Ook dit gebeurt tijdens het proces van organizen.
De afronding
Eindelijk, een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd! Aan het eind van het project laat ik het eindresultaat zien en doorlopen we gezamenlijk de ruimte. Er is hier voldoende gelegenheid tot vragen stellen en het evalueren van het proces. Enjoy you happy new organized space.